Untuk Posting Terkini Sila 'Scroll' Ke Bawah

Ingin Menyambung Diploma di Kolej Islam Unik, Daftar di sini

Kolej Dar Al Hikmah menawarkan : Diploma Psikologi, Diploma Kaunseling, Diploma Syariah, Diploma Usuluddin, Diploma Perakaunan, Diploma Muamalat, Sijil Pra Sekolah, Pertanyaan & Memohon klik http://www.hikmah.edu.my/test/e-mohon.php HUBUNGI 013-268 8283 (Pn.SaLeHa)

16 Mei 2009

SELAMAT HARI GURU


GURUKU.......
UMPAMA LILIN YANG MENYINARI
BERKORBAN DEMI AKU
SEMOGA KALIAN MENDAPAT RAHMAT ILAHI.

YA ALLAH, BERKATILAH SEGALA ILMU DAN PENGETAHUAN MU
YANG TELAH DISAMPAIKAN MELALUI GURUKU.

TERIMA KASIH CIKGU

.....ucapan ringkas itu saya tujukan buat semua guru2 yang pernah mengajar saya termasuklah cikgu tadika, cikgu sekolah rendah, cikgu tuisyen, cikgu sekolah menengah, cikgu matrikulasi uia dan cikgu uia dan semua orang yang pernah mengajar saya terutama kepada ayah saya HJ IDRIS HJ YUSOF yang merupakan cikgu terbaik buat saya. Dan juga kepada ibu saya HJH AISHAH BINTI AHMAD walaupun beliau buta huruf tapi beliau mengajar ilmu rumahtangga kepada saya.

Luv u all!!!



.............................> Hari ini pagi2 lagi saya menerima ucapan selamat hari guru dari

1) GUSTINA SARI : " Salam..puan SELAMAT HARI GURU ye.. halalkan sume ilmu yg pn curahkan pada saya sepanjang saya berguru ngan puan....dan sepanjang saya belajar di KDH jikalau sayapnh menguris hati puan harap dimaafkan kesilapan saya...terima kasih untuk semuanya"

2) 017-626 8101: It's 16 Mei today selamat hari guru, May Allah bless u always.

3)013-419 7246: Hadirnya sebuah kejayaan adanya seseorang yang digelar pendidik. Jasamu tetap dikenang walau di mana berada. SELAMAT HARI GURU. Hanya Allah yang mampu membalas jasamu. Terima kasih atas segalanya.

4)En. Nazir: selamat hari guru.. semoga di panjangkan umur dan dimurahkan rezeki. senyum
sokmo..

TERIMA KASIH ATAS INGATAN SEMUA. !!!!! SAYA REDHAKAN APA YANG TUHAN BERI KEPADA SAYA DAN DISAMPAIKAN KEPADA ANDA.
SELAMAT BERJAYA!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

To Puan Saleha...
You are more then just a guru to me...a mentor, a guidance, a sifu...all the knowledge that you gave me, all the love and kindness that you shown me, all the lessens on life that you've shown me can never be repayed...pls halalkan all that you've given me...HAPPY LECTURER'S DAY Puan Saleha...my guidence and mentor my guru...fanz ^_^

Unknown berkata...

I just given what God give to me. But the one who get it will having an effect of what they want.

Thank you so much for your appreciation.