Untuk Posting Terkini Sila 'Scroll' Ke Bawah

Ingin Menyambung Diploma di Kolej Islam Unik, Daftar di sini

Kolej Dar Al Hikmah menawarkan : Diploma Psikologi, Diploma Kaunseling, Diploma Syariah, Diploma Usuluddin, Diploma Perakaunan, Diploma Muamalat, Sijil Pra Sekolah, Pertanyaan & Memohon klik http://www.hikmah.edu.my/test/e-mohon.php HUBUNGI 013-268 8283 (Pn.SaLeHa)

31 Oktober 2009

MERDEKA , MERDEKA, MERDEKA..................

Salam semua....

Baru tadi seminar saya tamat....Sbg Pengarah saya amat berpuas hati,

Sbg peserta mungkin sedikit lelah sebab kena naik dan turun tangga untuk ke dewan makan, mungkin tak dapat makan sarapan pagi ......sebagai peserta saya juga amat puas hati sebab saya menantikan kemunculan otai2 ilmuwan ulul albab dalam seminar ini, macam Prof Dr. Kamal Hasan, Prof Dato Osman Bakar, Uthman El-Muhammady, Dr Sidek Baba , Prof Dr NIk Azis Nik Pa.....

Semua tokoh di atas , mmg sejak saya kecil usia 12 tahun saya sukakan ideologi yang di bawa oleh mereka....macam BEST2....dan hari ini saya dapat bersama mereka semua. Apatah lagi , suami saya menjemput Prof Osman Bakar dari rumahnya dengan kereta saya sendiri......Siapa tak kagum dengan Osman Bakar, seluruh dunia menyanjungi inteleknya, dia otai sains dan math.....

Perjalanan seminar saya juga amat menggembirakan, semua berjalan dengan lancar hanya di akhir2 seminar, masa CEO bercakap student dah bangun, sebabnya nak naik bas (tak best jugak alasan tu), sebab tu apa tindak tanduk kita buat jangan melulu tapi tengok kondisi masjlis.

Saya tak tahu , tapi mungkin ada orang marah sebab masa banyak lari, 40 minit baru nak habis, tapi bila saya kenang2 balik, amat sedih nak habiskan program nie sebab dah tak jumpa lagi diorang. Bak kata Dato' kat dewan makan tadi perjumpaan pendekar2 lama .....kerana geng2 mereka yang bawa pengaruh praktik Islam di MAlaysia.....

Sebagai urusetia, saya tak tahu nak bagi apa....tapi saya amat berterima kasih pada mereka semua, pada Pn Azizah , KAk zahrah di meja pendaftaran mereka amat letih sekali, sebab kali nie banyak dapat sambutan luar jadi mereka kena layan semua2 tuh. Saya tak pernah nampak pendaftaran sesibuk ini di mana2 program. BUat Pn Azizah, saya minta maaf lantik dia sebagai AJK pendaftaran, saya ingatkan tak sibuk sangat. APAPUN SEMOGA BERJAYA DALAM KONVOKESYEN KE 18 nie pulak....i luv u as my team partner.....

Semua AJK , saya ucapkan SYABAS......

Saya tak tahu menggambarkan betapa berbunganya hati saya seumpama mekarnya baju2 seragam kami AJK perempuan dengan warna GOLD dan MERAH yang menunjukkan glory dan kejayaan.....

APAPUN , terima kasih semua....

PADA PESERTA2 dari luar KDH, Terima Kasih menjayakan program ini.

LAstly, buat suami , anak2 yang tak faham apa kerja mamanya....terima kasih jugak.....!

THANK YOU ALLAH

Tiada ulasan: