Untuk Posting Terkini Sila 'Scroll' Ke Bawah

Ingin Menyambung Diploma di Kolej Islam Unik, Daftar di sini

Kolej Dar Al Hikmah menawarkan : Diploma Psikologi, Diploma Kaunseling, Diploma Syariah, Diploma Usuluddin, Diploma Perakaunan, Diploma Muamalat, Sijil Pra Sekolah, Pertanyaan & Memohon klik http://www.hikmah.edu.my/test/e-mohon.php HUBUNGI 013-268 8283 (Pn.SaLeHa)

06 Julai 2010

Anak yang Soleh

Aku ingin jadi anak yang solehah
Hari-Hari aku berdoa
" Ya Allah jadikan aku anak yang Solehah"

Ya, dan ternyata aku belum tahu
memangnya aku anak yang solehah
atau tidak ya

Tapi aku tahu
bapa angkat ku bernama Soleh

Solehah itu selalu diuji
dengan solehahnya
ujian itu ingin melihat
memang aku boleh jadi solehah
atau tidak solehah

ternyata berat sungguh ujian
untuk menjadi anak solehah
kerana yang bernama solehah
diuji uji akan solehahnya....

Semoga aku bisa menghadapi
ujian Anak Solehah !

Tiada ulasan: