Untuk Posting Terkini Sila 'Scroll' Ke Bawah

Ingin Menyambung Diploma di Kolej Islam Unik, Daftar di sini

Kolej Dar Al Hikmah menawarkan : Diploma Psikologi, Diploma Kaunseling, Diploma Syariah, Diploma Usuluddin, Diploma Perakaunan, Diploma Muamalat, Sijil Pra Sekolah, Pertanyaan & Memohon klik http://www.hikmah.edu.my/test/e-mohon.php HUBUNGI 013-268 8283 (Pn.SaLeHa)

03 Disember 2010

Tahniah atas kelahiran

Salam semua...

Ingat tak psoting saya tentang kelahiran baby baru arwah ustz Amin (bekas pegawai tadbir agama daerah Hulu Langat)...beliau juga merupakan ustaz saya dan boleh dikatakan antara kawan baik saya selain arwah asydi Jamil kawan saya yang juga selepas sebulan turut mengikut Ustaz ke alam barzah....AlFatihah

Semalam 2.12.2010 isteri beliau telah melahirkan anak lelaki yang sangat comel dan putih bersih mulus kulitnya....nampak dia sangat baik , cerdik dan tidak menyusahkan ibunya.

Dia tahu bahawa ibu nya banyak mengalami kesukaran sejak ketiadaan suami tersayang.....

Semoga dia menjadi anak soleh....

Semalam yang azan kan baby tersebut adalah Timbalan Mufti Negeri Sembilan Ust Azmir...kawann baik arwah ustz Amin.

Sedih juga sebenarnya bila kita seorang ibu melahirkan anak yang menjadi penyeri cinta suami isteri ...tanpa suami di sisi....
Melihat ibu2 lain yang bersama suami masing2 tentu saya juga bersedih dan ada air mata yang mengalir....
Kak Ina di temani adik beradik ustaz yang setia menjaga beliau....

Dan saya amat mengerti hati dan kesugulan beliau...tetapi dia tetap tersenyum, tergelak dan tidak nampak air mata yang tumpah....

Sememangnya dia wanita tabah....

Tiada ulasan: