Untuk Posting Terkini Sila 'Scroll' Ke Bawah

Ingin Menyambung Diploma di Kolej Islam Unik, Daftar di sini

Kolej Dar Al Hikmah menawarkan : Diploma Psikologi, Diploma Kaunseling, Diploma Syariah, Diploma Usuluddin, Diploma Perakaunan, Diploma Muamalat, Sijil Pra Sekolah, Pertanyaan & Memohon klik http://www.hikmah.edu.my/test/e-mohon.php HUBUNGI 013-268 8283 (Pn.SaLeHa)

13 April 2011

Sepi

Sepi itu bukan tidak berbahasa

Sepi itu hanya mampu mentadbir seribu satu perasaan

Sepi itu indah

Sepi itu bahagia


Tetapi sepi juga melenyap keberadaan

Dalam sepi terhitung masa berkualiti

walau tak dinihari

akan menjelma saban tahun lagi

mungkinkah?


Sepi itu andai ditangisi

rosak diri

sepi itu pujangga yang terlara.....
Nukilan di atas ditujukan kepada blogger yang saya gemar baca blognya hari2...kerana fikirannya amat saya tatapi sekali sewaktu usia saya 16 tahun sehingga kini. Dan sekarang dia ingin menyepi.....Ohh,,,, pasti saya rindukan nukilannya yang sentiasa membawa saya ke dunia yang lebih lain

3 ulasan:

El Nahlu berkata...

apa nama blog nya puan ??

Tanpa Nama berkata...

itu biarlah rahsia.....kali ni perlu kedekut sedikit. Hihih

Pn Saleha

El Nahlu berkata...

hahhaaaa,,,,,

itu kan ilmu,, mana boleh kedekut puan,,,

"al-ilmu bila 'amalin, kasy syajari bila thamarin" al-Hadith