Untuk Posting Terkini Sila 'Scroll' Ke Bawah

Ingin Menyambung Diploma di Kolej Islam Unik, Daftar di sini

Kolej Dar Al Hikmah menawarkan : Diploma Psikologi, Diploma Kaunseling, Diploma Syariah, Diploma Usuluddin, Diploma Perakaunan, Diploma Muamalat, Sijil Pra Sekolah, Pertanyaan & Memohon klik http://www.hikmah.edu.my/test/e-mohon.php HUBUNGI 013-268 8283 (Pn.SaLeHa)

03 Januari 2011

Sambutan Untuk Saya

Alhamdulillah, impian saya tercapai ...atas usaha suami tercinta. Saya dapat apa yang dihajati. ....?????

Malam selepas pulang dari Kolej, badan saya amat keletihan dan tidak larat masak. Saya demam dan sakit kepala...saya dan anak2 tidur ...suami tidak tahu kemana selepas solat maghrib.

Bangun dikejutkan suami, mak ayah, adik beradik, semua anak2 buah dan saudara berkumpul dengan mee goreng, nuget, sate dan ban roti istimewa (hihihihi)....walau tanpa kek....

Dalam ban roti itu, ada lagu yang menyanyi " Selamat Hari Jadi Mama"....saya terkesima dan terpesona atas kemeriahan yang suami aturkan.

Keesokan harinya, kami ke Putrajaya untuk meraikan saya....(memang hujung minggu akviti santai untuk anak2, dan kami suka bawa anak buah bersama, kali ini dengan anak2 abang long, shefirah, nisa dan mastura).

Kami di Alamanda Putrajaya dan kemudian berkelah dan bergambar di Kelab Tasik Putrajaya Presint 8.....amat bahagia rasanya.

Terima kasih Tuhan atas ni'mat keluarga yang KAu kurniakan.

Untuk gambar sila layari facebook saya : saleha idris

Tiada ulasan: