Untuk Posting Terkini Sila 'Scroll' Ke Bawah

Ingin Menyambung Diploma di Kolej Islam Unik, Daftar di sini

Kolej Dar Al Hikmah menawarkan : Diploma Psikologi, Diploma Kaunseling, Diploma Syariah, Diploma Usuluddin, Diploma Perakaunan, Diploma Muamalat, Sijil Pra Sekolah, Pertanyaan & Memohon klik http://www.hikmah.edu.my/test/e-mohon.php HUBUNGI 013-268 8283 (Pn.SaLeHa)

01 Februari 2011

Demonstrasi

Semalam tulisan di blog saya ada bau-bau kemarahan , begitu juga dengan facebook saya.

Tapi sebenarnya bukan marah sangat lah (walaupun marah) sebab hanya membantu kawan yang takde facebook meluahkan perasaannya . Tapi takde lah sampai nak berdemonstrasi seperti di Timur Tengah.

Dahsyat sungguh orang Arab kali ni. Baguslah....harap2 ada perubahan ke arah kebaikan.
Cuma takut2 juga sebab banduan pun dah lari dari penjara maka ramailah, anak2 gadis diperkosa, barang2 dicuri dirompak dan sebagainya. Nauzubillah....Selamatkan mereka semua!

Semua orang demonstrasi minta pemimpin yang dah lama sangat pegang takhta suruh mereka letak jawatan . Sebelum ni kan Presiden Tunisia kalah bertanding yang memerintah Tunisia lama sangat lebih lama dari Tun Mahathir. Lepas tu Mesir, YAman, Jordan...semuanya dapat bersatu dan macam ada aura suruh tukar kerajaan.

Untuk kaki demonstrasi memang lah bila anda buat demo akan ada perubahan kot tapi kesian juga dengan kaum ibu yang mengandung yang hampir lahirkan anak, kanak-kanak kecil, orang2 tua....berilah hak pada mereka juga dan jangan lupakan mereka sambil hati anda panas berkobar2.

Saya doakan semuanya dalam keadaan yang baik dan bermula lah REFORMASI ISLAM yang SYUMUL yang sudah lama dilupakan dan diabaikan.

segala berita terkini anda boleh baca di Internet...search saja....

Semoga aman dan selamat segalanya.

Janji Tuhan memang benar, yang Bathil akan lenyap dan yang Benar akan zahir

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Semoga saja perubahan yang lebih baik akan tercipta disana dan yang pasti mendapatkan Ridho-Nya.