Untuk Posting Terkini Sila 'Scroll' Ke Bawah

Ingin Menyambung Diploma di Kolej Islam Unik, Daftar di sini

Kolej Dar Al Hikmah menawarkan : Diploma Psikologi, Diploma Kaunseling, Diploma Syariah, Diploma Usuluddin, Diploma Perakaunan, Diploma Muamalat, Sijil Pra Sekolah, Pertanyaan & Memohon klik http://www.hikmah.edu.my/test/e-mohon.php HUBUNGI 013-268 8283 (Pn.SaLeHa)

02 Februari 2011

Tak Sempat

Salam

Ada orang cakap kat saya, awak ni tamaklah semuanya nak....
Saya cakap awak pernah tak jumpa orang yang macam saya (atau personality mereka macam saya). Kami nak buat semua kerana kami bukan tamak tapi kami enthusiasm, adventure, hardworking.
Hello......kalau saya ni gaji sebulan RMceos corporate company i will be like this, kalau bapa saya pentioner corporate atau seperti Bukhari saya tak macam ni....

But , i born to win this challenge...i not seek it for me but for other...i know other (tak payah tunjuk detail other to siapa)

people say i dream too much, too many ideas.... so many things i want to do...... all i have to say is LET ME DO IT..if you cant and wont support me then..... just you know, keep quiet..... dont bring me down and trample on my spirit...coz if you do, knowing me ill just get back up again.....

kata2 warna di atas meminjam kalimah anak murid sya (bakal) yang berkongsi rasa yang sama....sebab dia, maka saya pun macam marah2 dalam fb dan blog..hihihi

Huhh...sebab tu saya kata orang disekeliling kita membentuk personaliti kita, nampaknya saya kena cari orang2 yang agak slow sikit....arghhhh but i cant.

* I luv teach who in line of lifelong learning there are unique in my eyes.....
for all graduated KDH , wish u gud lucks...and the moment we have together cant get back...but still our deed at past will be charge soon...
* Alamak , saman tak bayar lagi...Ya Allah kurniakan aku rezeki tak disangka2 untuk bayar saman ni...

1 ulasan:

Unknown berkata...

puan minta halal je la saman 2 kat PDRM