Untuk Posting Terkini Sila 'Scroll' Ke Bawah

Ingin Menyambung Diploma di Kolej Islam Unik, Daftar di sini

Kolej Dar Al Hikmah menawarkan : Diploma Psikologi, Diploma Kaunseling, Diploma Syariah, Diploma Usuluddin, Diploma Perakaunan, Diploma Muamalat, Sijil Pra Sekolah, Pertanyaan & Memohon klik http://www.hikmah.edu.my/test/e-mohon.php HUBUNGI 013-268 8283 (Pn.SaLeHa)

25 November 2010

Mohon Doa

Alhamdulillah masih diberi ni'mat dalam kehidupan ini. Tidak kira ni'mat apa sekalipun kita harus bersyukur...

Syukur setelah 3 hari menanggung kecederaan di jari tengah kanan saya (luka tak tahu kenapa), hari ini dah baik , dah boleh ambik air solat dengan baik, boleh pegang sesuatu dengan baik, boleh membasuh pinggan mangkuk dan periuk dan pelbagai aktiviti yang lain.

Mak masih lemah dan tidak sihat sejak balik dialisis Sabtu baru ni. Saya sudah minta abang2 hantar ke emergency Hospital Serdang dan bukan ke klinik. Kerana penyakit mak yang berangkai apatah lagi kerana beliau mengidap penyakit buah pinggang, harus terus berjumpa pakar. Mak sudah seminggu tidak makan nasi hanya menjamah bubur (tidak boleh bau makanan, adalah salah satu simptom penyakit buah pinggang yang teruk, pening kepala selain muka yang bengkak)

Semoga Allah beri kesembuhan kepada mak. Dan Ya Allah kabulkan permintaan dan impian ku untuk dapat mengerjakan umrah bersama mak. Berikan beliau kesihatan yang baik yang masih tersisa dari Rahmat dan kasih sayangMu....

Sahabat semua minta tolong doakan mak saya (ayah saya juga yang walau lenguh sendi sana sini tetapi masih kuat menbaktikan cinta kepada mak)

Sedang mak terbaring kaku , saya sibuk memasak di dapur....ayah mengajak cucunya, shahir, budin, dan anak2 saya untuk membaca Yasin berjemaah.
Alhamdulillah, sejuk hati dan mata saya tengok aktiviti begitu.
Hidup dalam lingkungan keluarga yang berlandaskan Al-Quran dan sunnah memang cita-cita saya.
Moga Allah menganugerahkan kami keturunan yang mulia dan tidak menyia2kan hidup di bumi Allah ini.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ke tanah suci merupakan cita2 sebagian besar umat Islam dan merupakan niat yang mulia, semoga Allah mengabulkan, amin 3x